zaterdag 21 februari 2015

Een leuke attentie voor de eerste 5 bestellers!

Lieve allemaal,

Omdat ik nog helemaal nieuw ben als demonstratrice van het Stampin'Up!® merk giert alle enthousiasme nog door mijn lijf!
En dit wil ik delen met jullie.

Daarom krijgen de eerste 5 mensen die via mij hun Stampin'Up!® producten bestellen, een leuke gratis attentie.

En dit allemaal bovenop de voordelen die Stampin'up!® zelf al biedt, zoals het uitzoeken van een gratis product uit de Sale-A-Bration catalogus voor iedere besteding van €60. (uit welke catalogus dan ook)

Maak dus nu gebruik van al deze voordelen en zoek je favoriete producten uit, in de catalogussen die je rechts in de zijbalk vindt.
Voor bestelproces, klik hier.

Let op: op 27/02 wordt er weer besteld, dus zorg er wel voor dat voor die datum je bestelling bij mij binnen is.

Lieve groetjes, Suzanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten