zondag 1 februari 2015

Stampin' Up!® demonstratrice!

Hallo lieve allemaal!

Even voorstellen:

Mijn naam is Suzanne Uilenberg, ik ben 31 jaar en woon samen met mijn vriend en onze beestenbende (hond, vogel, vissen) in het mooie stadje Geertruidenberg, in Noord Brabant.
Naast mijn geweldige baan als remedial teacher in het Voortgezet Onderwijs en in mijn eigen praktijk, ben ik sinds kort demonstratrice voor Stampin' Up!® geworden!

Creatief bezig zijn is mijn passie!
En al lange tijd ben ik groot fan van alle producten die Stampin' Up!® aanbiedt.
De kleuren, de vormen, de mogelijkheden, alle verschillende producten...

Door middel van deze blog wil ik jullie inspireren en motiveren om met Stampin' Up!® producten aan de slag te gaan, want neem maar van mij aan: het werkt verslavend!

In het menu vind je alle informatie die je nodig hebt.
Mocht je toch nog vragen hebben, schroom dan niet en neem gerust contact met mij op:
stampinsuze@gmail.com

4 opmerkingen:

  1. Ziet er allemaal super uit! Heel veel plezier meid!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Suzanne,
    wat leuk dat je even kwam kijken en volger bent geworden..wens je veel succes als demonstratrice van SU..ik wilde volger, maar ik kan je volglijst niet ontdekken,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ans,

      Ik ben nog nieuw op Blogger dus had nog niet ontdekt hoe ik de volglijst moest toevoegen :-)
      Inmiddels staat hij er bij en zou ik het leuk vinden als je mijn volger wilt worden.

      Groetjes, Suzanne

      Verwijderen